PRO Gulpen-Wittem heeft besloten om de coalitie gesprekken met de VVD te beëindigen. In de afgelopen periode is gebleken dat er onvoldoende onderling vertrouwen aanwezig is om gezamenlijk een stabiele en toekomstbestendige coalitie te vormen.
Voor PRO, maar ook voor DOE´22, staat het belang van de inwoners van Gulpen-Wittem voorop. Juist in een tijd waarin belangrijke keuzes gemaakt moeten worden voor de toekomst van onze gemeente, voelen wij de verantwoordelijkheid om een stabiele, constructieve en duurzame coalitie te realiseren.
PRO Gulpen-Wittem en DOE´22 spreken het vertrouwen uit om gezamenlijk de gesprekken op een vruchtbare wijze voort te kunnen zetten. Daarnaast nodigen wij, op basis van het Verkenningsverslag, Gulpen-Wittem Lokaal uit om deel te nemen aan het vervolg van de coalitievorming.
PRO Gulpen-Wittem en DOE´22 blijven zich inzetten voor een professioneel bestuur dat verbindend, betrouwbaar en gericht is op de toekomst van Gulpen-Wittem.
